Ett av mina mål.

 
Ett av mina mål jag har detta året är att flytta hemifrån, kan väl inte direkt säga att jag bor hemma nu eller ja med mina föräldrar för jag bor i min pappas hus med min bror. Bor själv med min bror eftersom att min pappa bor i ett annat land och min mamma bor med sin kille. Flyttade hemifrån hösten 2011 pågrund av att jag skulle börja studera i en annan stad men sen till sommaren när kurserna var slut så flyttade jag hem igen. Saknar deffinitivt inte staden eller boendet som jag hade där men det jag saknar är att bo själv, liksom ha sitt eget och få vara för sig själv ibland. 

Kommentarer
Postat av: Caroline Lindfors

Fin blogg!

2013-01-07 @ 15:26:22 / URL: http://ccarolinelindfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback