Första riktiga dagen.

Igår var det första dagen på skolan med lektioner, riktigt kul var det. Fick träffa mina ''klasskompisar'', dem som jag kommer ha det flesta lektionerna med och dom verkar vara så himla trevliga och snälla. Läraren som jag har är jättetrevlig och bra, kommer nog lära mig väldigt mycket om jag har henne som lärare i dem flesta lektionerna. Annars så har det varit rätt bra vädet idag, när jag var påväg hem från skolan kändes det som vår och runt 15grader.
 
Håller på med ett litet projekt som jag hoppas bli klar i slutet av månaden eller i början av mars men mer om det får ni veta längre fram när jag kommit lite längre med projektet. 
 

Kommentarer
Postat av: FEENIA

Åh vad härligt det låter! Är lite avundsjuk faktiskt, men hoppas du kommer trivas där. :D

2013-02-07 @ 17:30:33 / URL: http://feenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback