Nya skolan igår.

Blev ingen uppdatering på bloggen igår, men ska bli bättre på det. 
Igår var jag i skolan för första gången här i USA och så träffade jag några andra som började samma dag som mig så vi gick tillsammans med en ''personal'' på skolan och kollade lite. Sen så började en kille prata med mig och visst jag har inga problem med att prata med nya människor men han var jobbig och sen så sög hans engelska så han fattade ingenting av det jag sa och sa bara ''really'' till allt jag sa :o . Han verkade typ förfölja mig, blev aldrig av med honom så hoppas att inte se han i skolan idag. Ser jag honom kommer jag bara att ingnonera honom och hoppas på att han inte hör av sig till mig. 
Idag blir min det min första riktiga dag på skolan med lektioner, spännande det ska bli :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback