Så nerövs att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Ni ska bara veta hur jäkla nervös jag är, håller på att tappa byxorna(inte riktigt men känns som det) över att börja på en ny skola imorgon och i USA. Jag har den dära känslan om att jag vill att allt ska gå rätt imorgon, att jag ska hitta någon lärare eller personal på skolan som jag kan fråga om vad jag ska göra, att jag går in i rätt klassrum, att jag inte gör bort mig osv. Vet att jag inte borde vara nervös och att allt kommer att gå bra bara jag hittar någon på skolan som kan hjälpa mig.
Idag annars blir det att åka och kolla på solglasögon, behöver ett par med min styrka i som jag kan använda när jag kör bil och sen ikväll blir det att kolla på finalen i superbowl. Jag och min pappa ska försöka hitta någon sportsbar där vi kan kolla på matchen men det kommer nog vara svårt att hitta något för det kommer nog vara fullt överallt. 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

Åh vad spännande!

2013-02-03 @ 19:41:41 / URL: http://linajohansson.webblogg.se/
Postat av: Matilda Alm

sv: tack detsamma! :) allt bra?

2013-02-04 @ 17:18:30 / URL: http://moobyjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback