Uppdatering.

Hej!
 
Var några dagar sedan jag uppdaterade på bloggen, men har inte riktigt haft tid för bloggen för haft skola varje dag och haft annat för mig. Går i en riktigt bra klass och har en bra lärare, man lär sig mycket och hon är bra på att förklara om man inte förstår.
I måndags var min klass och en annan klass i stan och skulle till något ställe och kolla på någon form av ''art'', det var rätt kul. Sen så har min klass blivit lite mindre, vilket jag tycker är rätt skönt inte för att jag inte gillade min ''förra'' klass men tycker om när det inte är så många. Alla är verkligen hur snälla och trevliga som helst, vill inte lämna dem om några veckor :( haha. 
Har shoppat några små saker så när jag har tid kan jag lägga upp en bild på det jag shoppat. 
Annars så tar jag varje dag som dem kommer, nästa. Jag går till skolan, kommer hem och pluggar eller tar det lugnt och sen äta och sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback